Česta pitanja kupaca
Kako da pronađem proizvod koji mi je potreban?
Naš online shop je vrlo jednostavan i pregledan. Kada odaberete željenu kategoriju proizvoda, izlistaće vam se ponuda različitih brendova, a na vama je samo da izaberete proizvod koji najviše odgovara vašim potrebama.
Šta ukoliko je proizvod oštećen?
Ukoliko se desi da određeni proizvod stigne na Vašu adresu u oštećenom stanju, imate pravo na reklamaciju. Kupljenu robu možete reklamirati ukoliko se pojavi nedostatak, ako proizvod ne funkcioniše ili ako se pokvari u roku od dve godine od dana kada vam je roba isporučena, i to po osnovu zakonske odgovornosti prodavca za saobraznost prodate robe.
Ukoliko ste za kupljeni proizvod dobili garanciju, imate pravo da robu reklamirate u toku trajanja garantnog roka.
Na koji način plaćam poručenu robu?
Proizvod koji ste poručili možete platiti putem platnog naloga, platnih kartica (na internet portalu), e-bankarstva ili pouzećem.
Kome se mogu obratiti ako imam pitanje u vezi proizvoda?
Naš korisnički servis je dostupan za bilo kakva pitanja u vezi naših proizvoda, kao i procesa porudžbine i isporuke. Slobodno nas pozovite na broj +381 11 30 89 529, +381 11 30 89 528.
Kada se može očekivati dostava kupljenog proizvoda?
Ako je proizvod kupljen u periodu od 8h-15h, spada pod uslugu danas za sutra. Usluga danas za sutra podrazumeva preuzimanje i isporuku Vašg proizvoda u roku od jednog radnog dana od momenta prijema porudžbine osim u slučaju više sile ili izrazito nepovoljnih vremenskih uslova.
Šta ako se greškom unesu pogrešni podaci?
Pozovite naš call centar +381 11 30 89 528, +381 11 30 89 529 ili nas kontaktirajte putem e-mail adrese na office@dbsalati.rs
Da li se vrši servis kupljenog alata?
Servis se vrši na alatima po potrebi u zavisnosti od korišćenja samog alata. Za potrebe servisiranja kontaktirajte nas putem telefona na +381 11 30 89 529.
Da li je moguća kupovina proizvoda kao pravno lice?
Da. Pošaljite nam zahtev za ponudu na office@dbsalati.rs.